Wednesday, November 10, 2010

"eNeMy" zaman sekolah



majlis resepsi ekin..(aku bile lagi?haha)


even & nisha


inila dia..kawan luahan hati aku.APEH


oohhh shima...!!


aku rindukan korang semua..rindu saat kita bersama..hahaha buat kerja gile.sangat besh..ponteng sekola.kuar ikot pagar belakang.haha.dah lame berani sikit kuar ikot pagar depan.haha.time pose lak tu.takleh lupe ah insiden minum di bulan pose..haha.bukan aku okeyh..korg..(shima dan nisha)hahahahaa..lawak gile mase tu..lepak kat tangga target.kena tegur ngan sorang akak ni.ayat nisha yang tak boley lupe..
"akak kenal saya ke???"
hahhaahha..memang la dia tak kenal kita weyhh..dia tegur kita sebab lepak kat tangga target bulan2 pose..tak kerja!!~kekekeke
sekarang masing2 ade hala tuju sendiri..ekin dah kawen..shima dekat je ngan aku tapi jumpenye tak pernah kat kl ni..haha..nisha nun jauh kat utara.uum..even.utara gak..perlis..(ehh kalo tak silap aku..heee.maap ven..agak2 lupe..) APEH..sowila peh lately aku agak kurang contact ko..pape pon ko tetap kawan aku..okeyhh.and thanx a lot to you apeh..coz u always beside me when i need a friend..weee~~~

No comments: