Tuesday, November 9, 2010

GiGi oH GiGi

untuk pertama kali fisrtimenye ak pergi klinik gigi..haha tak pernah seyhh selama ni..ehh dua kali la...firstime time sekolah rendah dulu..cabut gigi...saket giler nurse tu cabutkan..main tarik je gigi aku..huh saket tau tak!

untuk kali keduanya baru tadi..perghhh tak dapat nak gambarkan camne saketnye gigi aku nih..sebelum ni aku redha je..boley lagi tahan...tapi tadi bermula titik tolaknya kesakitan tu tak dapat aku tanggung..saket dowh tunggu 2jam...akak aku balik je dari spital terus aku mencantikkan diri dan menuju ke klinik pergigian zakwan.tak jauh pon atas poliklinik annisa je...haha..nebes gak nak masuk bilik surgeri td..tp okla sebab aku kenal doktor tu..hehe..malu pon ade..doktor tu tgk gigi aku yang tak santek nih..huhu...dia check2 gigi aku dia tanye nak tmpal or cabut..aku terus kate cabut la doktor...dia pon mulakanla prosedur..dia bius aku..aku tak rase pape pon...dengan senangnye dia mencabutkan gigiku...fuhhh lega siot...tiada kesakitan lagi..haha..tapi sampai sekarang aku rase pipi aku tembam semacam...dah macam ape je...huhuhu

dan kerana gigiku inilah duit belanjaku melayang..uhukkhukkk..aiseymen...

pengajaran:jagalah gigi anda dengan baik supaya duit tidak melayang...pesanan eklas dari cik Su

No comments: