Tuesday, January 18, 2011

kurus ke??

balik je kampung pasti ade je komen yang aku dengar..



"eh..ana kamu dah kurus ea sekarang"

"eeee..tak suke la tengok dia ni..dah kecik dah..jelez aku"

"haaa kamu mau kecik..si polan tu xkecik-kecik pon..ngan bontotnye beso"



komen-komen di atas membuatkan aku kembang..bontot aku telah mengembang hingga seinci ke 2inci..hehehehe...betol ke aku dah kurus?ea kot..dulu mase sekolah..aku lagi besa kot dr sekarang..tapi aku still tak puas hati lagi dengan badan aku nihh...aku nak lagi kurus..
boleh ke aku kurus yang betol2 kurus nih...hahaha..usahe escalator kejayaan..-cik dreamer.hehe

2 comments:

JaketJingga said...

hahaha
kurus eyh?.
waaaa
gmpak aa
hg uat diet ke skng?.
hehehehe

cik Su said...

haha..krus sgt 2 xla cik xe lio oii..ckit2 je..ekekeke..wawawaa